Повернення та обмін
Заміна та повернення товару належної якості
Гарантовано ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу товару. Заміна та повернення можливі у випадку, якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі вказаного товару.
Не підлягають заміні/поверненню товари зі списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженому КМУ, згідно зі ст. 9 З У «Про захист прав споживачів». Транспортування товару/заміни товару проводиться за рахунок Покупця. Якщо при розгляді вимоги Покупця про заміну/повернення товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, сколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), знаходиться в неповній комплектації або не в заводській упаковці, то обмін / Повернення не буде. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів та ін.
Заміна та повернення товару неналежної якості
Гарантовано ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється у разі виявлення суттєвих недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки.
Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні за властивостями та вартістю за умови попереднього узгодження з Покупцем не є суттєвим недоліком, несправністю або нефункціональністю товару. У разі виникнення проблем із товаром переконайтеся, що ви повністю ознайомилися з інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії.
Для обміну товару неналежної якості необхідно:
1. Звернутися до інтернет-магазину coifinpro.in.ua поштою: coifinua@gmail.com
2. Описати суть претензії, а також повідомити менеджеру номер Вашого замовлення або прізвище, на яке було зроблено замовлення.
3. Надіслати фото товару із дефектом.
4. Заповнити акт експертизи. У разі повернення фену - всі подальші дії щодо заміни/повернення товару здійснюються виключно на підставі висновку експертизи.
Час проведення експертизи триває від 14 робочих днів. За підсумками її проведення, з Вами зв'язується менеджер та повідомляє про результати експертизи. У разі повернення іншого асортименту товарів - всі подальші дії щодо заміни/повернення здійснюється за погодженням з менеджером інтернет-магазину.